Friday, August 01, 2014

ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΑΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ!

SCHISMATICS RETURN TO CHURCH

ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ
ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΟΥ
ΚΟΙΝΟΒΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΑΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ!

ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΓΚΟΛΠΙΟ
Και μη χειρότερα! Η κατάπτωση όσων φεύγουν από την Εκκλησία αποκαλύπτεται συνεχώς! Παλαιοημερολογίτες της μονής Μυρελαίου κάνουν …αγιασμό σε άσραμ. Κατά τ’άλλα τους ενόχλησε ο Οικουμενισμός! Άλλη μια απόδειξη περί της λανθασμένης εκκλησιολογίας τους αλλά και της μονολιθικής ερμηνείας των Ιερών Κανόνων. Την άγνοια της Δημοτικής αρχής ελπίζουμε να την διαφωτίσει με ανάλογες ενέργειες η Ιερά Σύνοδος και οι αρμόδιες επιτροπές της.
image1
Ο Δήμος Παιανίας Ανατολικής Αττικής
διοργανώνει διάλεξη με θέμα τη Γιόγκα
σε συνεργασία με το Κέντρο Σατυανάντασραμ!1
Ο Δήμος Παιανίας Ανατολικής Αττικής διοργανώνει  διάλεξη με θέμα τη Γιόγκα σε συνεργασία με το Κέντρο Σατυανάντασραμ!  Η σχετική πρόσκληση  είναι υπογεγραμμένη από τον Δήμαρχο Παιανίας.
Η συγκεκριμένη οργάνωση έχει χαρακτηριστεί από την Ιερά Σύνοδο ως ομάδα ασυμβίβαστη ασυμβίβαστη με την Ορθόδοξη Πίστη. Δείτε: – 331 Σατυανάντασραμ Ελλάδας
Όπως διαβάζουμε μάλιστα στην ιστοσελίδα του συγκεκριμένου Κέντρου Γιόγκα Σατυανάντα στην Παιανία, το Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009  τέλεσαν  αγιασμό ο «γέροντας Ποιμένας, συνοδευόμενος από τον πατέρα Γελάσιο». [σημ.: Βλ. παρακάτω φώτο]
sycp_opening_31.10.2009
Γράφουν «Τα εγκαίνια του Κέντρου Γιόγκα Σατυανάντα της Παιανίας πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009. Περισσότεροι από πεντακόσιοι επισκέπτες τίμησαν το γεγονός με την παρουσία τους, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, παρά την ξαφνική πτώση της θερμοκρασίας και τους δυνατούς ανέμους. Ανάμεσα στους επισκέπτες ήταν ο πρέσβης της Ινδίας κ. Dilip Sinha, ο δήμαρχος της Παιανίας κ. Δάβαρης, η αντιδήμαρχος κ. Αγγελοπούλου, ο γέροντας Ποιμένας, συνοδευόμενος από τον πατέρα Γελάσιο που τέλεσαν τον αγιασμό, πλήθος μαθητών, φίλων της Σατυανάντα Γιόγκα και κατοίκων της περιοχής. Η κ. Αγγελοπούλου εξέφρασε τις ευχές και τη θετική της τοποθέτηση ως προς το ξεκίνημα ενός τέτοιου χώρου, και ο πρόεδρος του σωματείου Σουάμι Απαρόξαναντ απευθύνθηκε στους επισκέπτες μιλώντας για το σημαντικό ρόλο της γιόγκα και της πνευματικής εξέλιξης. Κατόπιν, ο δήμαρχος Παιανίας και η ιδρύτρια του σωματείου Σατυανάντασραμ στην Ελλάδα, Σουάμι Σιβαμούρτι Σαρασουάτι, εγκαινίασαν το κέντρο κόβοντας την κορδέλα στην είσοδό του. Μετά την ολοκλήρωση του επίσημου μέρους του προγράμματος προσφέρθηκαν νοστιμότατα γιογκικά εδέσματα και αναψυκτικά.»

Για το τι περιμένει όσους ενταχθούν στο άσραμ προειδοποιεί ο μακαριστός π.Αντώνιος Αλεβιζόπουλος2:
…Η λέξη «Ντακσίνα» σημαίνει «ιερή προσφορά» και αναφέρεται στην«προσφορά γης, χρημάτων, σπιτιών, τροφής και ρούχων, σαν σύμβολο της αγάπης, της αφοσίωσης και της πίστης των οικογενειακών μαθητών Κάρμα Σαννυάσινς για τον Γκουρού τους. Προσφέρουν ένα τμήμα των εισοδημάτων τους, αυτή είναι η παρά­δοση τους» (Σατυανάντα, Φως, σ. 53). Το Σατυαναντασράμ αναφέρει το παράδειγμα Θιβετιανού Λάμα, που όταν πήγε στον γκουρού του να γίνει μαθητής, του παρέδωσε «ένα σακκί με χρυσά νο­μίσματα, όπως το απαιτούσε η παράδοση», και χαρακτηρίζει αυτό το χρυσάφι σαν «πρακτικό τρόπο», να μη πεθάνει από την πείνα ο γκουρού στη διάρκεια της μαθητείας του Λάμα (Γιόγκα 12/80, σ. 20).
Είναι «ένα είδος σεμνοτυφίας να επιμένομε ότι μια πνευματική σχέση δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και οικονομική», λέγει η οργάνωση αυτή. Και καταλήγει, πως μια καλή πνευματική σχέση μεταξύ Γκουρού και μαθητή προϋποθέτει, ότι και οι δυο πρέπει να είναι «αρκετά ανοιχτοί», ώστε να δέχονται και να δίνουν «α­περιόριστα οτιδήποτε έχουν, που θα χρησιμεύσει περισ­σότερο στον άλλο»(Γιόγκα 12/80, σ. 20-21.23-24). Ο Γκουρού θα προσφέρει «πνευματική καθοδήγηση» και ο αναζητητής «υπηρεσία ή υλική υποστήριξη».«Ακριβώς όπως είναι αδύνατο να τρέξει το νερό μέσα από ένα σωλήνα που είναι βουλωμένος στα δύο άκρα, έτσι δεν μπορεί να γίνει μια εσωτερική ανταλλαγή η πνευματική παράδοση, χωρίς να γίνεται ελεύθερα αυτή η εξωτερική ανταλλαγή με ανοιχτή την καρδιά» (Γιόγκα 12/80, σ. 24).
Στο έντυπο «Γιόγκα-Τάντρα-Διαλογισμός» του Σα­τυαναντασράμ (πολυγρ., σ.39)αναφέρεται απόσπασμα από τον Χαλίλ Γκιμπράν, στο οποίο λέγει: «η μαγική λέξη που μας επιτρέπει να σας αφήσω να περάσετε την πρώτη πόρτα προς το μυστικό δρόμο για την αλήθεια» είναι «η γενναιοδωρία σας». «Διότι η αλήθεια που έχω στο νου μου για σας, είναι κάτι που μπορούν να φθά­σουν μόνο οι μεγαλόψυχοι και οι γενναιόδωροι – αλή­θεια, κανείς άλλος».
Η «ιερή προσφορά» δεν είναι για τον Γκουρού, αλλά «για τον αυτο-εξαγνισμό και την πνευματική πρόο­δο του ίδιου του μαθητή», λέγει ο Σατυανάντα· και εννοεί πως ο μαθητής πρέπει να είναι ευγνώμων γιατί ο Γκουρού ευαρεστήθηκε να δεχθεί τα περιουσιακά στοιχεία που του παραχωρούνται και να μη τα αρνηθεί! (Σατυανάντα, Φως, σ. 54).
«Ο μαθητής προσφέρει το καλύτερο από τις απο­δοχές ή τα περιουσιακά του στοιχεία στον Γκουρού σαν απόδειξη της αφοσίωσης του στην πνευματική δύ­ναμη του Γκουρού. Αυτή η προσφορά φέρνει τον Γκουρού και τον μαθητή πιο κοντά, και προοδευτικά ε­δραιώνονται όλο και βαθύτεροι σύνδεσμοι… Ο μαθη­τής θα πρέπει να νιώθει, ότι δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που θα δίσταζε να κάνει για τον Γκουρού του.
 Ο Γκουρού αξίζει το καλύτερο απ’ ότι υπάρχει, επειδή έχει δεσμεύσει τον εαυτό του στο πνευματικό ανέβασμα άλλων είτε αυτοί είναι πλούσιοι είτε φτωχοί· ευτυχισμένοι ή δυστυχισμένοι· αδύναμοι ή δυνατοί· χωρίς περιμένει τίποτα σε ανταπόδοση. Δεν θα πρέπει να διστάζει κανείς να υπηρετεί μια τέτοια ψυχή» (Σατυανάντα, Φως, σ. 121).
Το Σατυαναντασράμ επιτίθεται εναντίον των μαθη­τών που είναι «απρόθυμοι στο να μοιράσουν τα περιου­σιακά τους στοιχεία με τον Γκουρού εξ αιτίας της περιο­ρισμένης τους κατανόησης» (Φως, σ. 121). Όμως ο Σατυανάντα δεν είναι πρόθυμος να μοιράσει τα δικά του υλικά μέσα με τους «αναζητητές», που τον επισκέ­πτονται στο άσραμ του στην Ινδία, χωρίς να διαθέτουν αρκετά δολλάρια!
Δεν υπάρχει αμφιβολία, πως πρόκειται για καλά οργανωμένο σχέδιο, που αποβλέπει στο να «πάρουν οι Γκουρού τα χρήματα πίσω, που τους είχε πάρει η Δύση»! (F.W.Haack, Guruismus, σ. 60). Το ιδανικό που το Σατυαναντασράμ προτείνει στους Έλληνες οπα­δούς, είναι «να τα προσφέρουν όλα όσα έχουν στα πόδια του Γκουρού, με την πλήρη εμπιστοσύνη, ότι αυτά βρίσκονται σε καλά χέρια»!
«Τελικά, πόσο καιρό θα χαραμίζετε τα χρήματα σας σε αυτοκίνητα και σπίτια και ρούχα; Πόσο καιρό θα κάνετε τα χατήρια του εαυτού σας; απλώς μεθάτε τον εαυτό σας σε βαθύτερη αυταρέσκεια και αδράνεια. Είναι καλύτερο να δώσετε στον Γκουρού αυτό που έχετε σε αφθονία, έτσι ώστε αυτός να μπορεί να το χρησιμοποιήσει για ένα ανώτερο σκοπό… Τα υλικά περιουσιακά στοιχεία που έχετε συσσω­ρεύσει, τα πλούτη που έχετε μαζέψει, τα σπίτια, τα αυ­τοκίνητα, και τα άλλα σύνεργα που έχετε συλλέξει, δεν έχουν κατευνάσει την δυσαρέσκεια σας. Μάλιστα, διαπι­στώνετε ότι, σε τελευταία ανάλυση, έχουν προκαλέσει περισσότερα βάσανα». Δεν πρέπει λοιπόν ο Γκουρού να ευχαριστήσει τον μαθητή για την προσφορά, αλλά, αντίθετα, ο μαθητής πρέπει να είναι ευγνώμων στον Γκουρού, γιατί τον απάλλαξε από τέτοια «βάσανα». Συ­νήθως θεωρούμε καθήκον του «δέκτη» να είναι «ευ­γνώμων» για τη «γενναιοδωρία»˙ όμως «με τον Γκουρού είναι τελείως το αντίθετο» (Σατυανάντα, Φως, σ. 122-123).

  1. Την είδηση την πληροφορηθήκαμε από τις ΑΚΤΙΝΕΣ απ’ όπου πήραμε και τις φωτογραφίες
  2. ΝΤΑΚΣΙΝΑ: π.Α. ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ  http://www.egolpion.com/ntaksina_seva.el.aspx

0R9A6713
Για τον αγιασμό των σχισματικών παλαιοημερολογιτών
στο ινδουϊστικό κοινόβιο δείτε & τα παραπάνω άρθρα
Chaluntorn Preeyasombat
ΠΗΓΗ:
ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΓΚΟΛΠΙΟ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...